Notis Penting


Bismillah
assalamualaikum wbt.

minta kerjasama semua untuk luangkan sedikit masa untuk baca post ini sehingga habis. -Penting - .

1. Tuntutan passport.

kira-kira 2/3 passport student telah pun siap dan diserahkan semula kepada student2. Jadi, mana-mana student yang masih belum terima passport dan dia memerlukannya dalam masa terdekat ini untuk URUSAN YANG URGENT SAHAJA, (ex: urus visa umrah, urusan bank dll ) sila bagi nama antum /antunna kpd ana atau hidayah. Sila nyatakan sekali tuntutan passport atas urusan apa.
nama2 ini akan diberikan keutamaan dalam urusan visa.

kepada yang tidak berkenaan, jangan risau, insyaAllah akan dapat juga samada dalam waktu terdekat ini atau lewat sedikit. Cuma perlu sabar sedikit sahaja lagi.

2. Tempoh visa student.

tempoh visa baru adalah sehingga 31 disember 2012. Mana2 student yang berbeza tarikh tamat tempoh visanya, sila maklumkan kepada kami secepat mungkin.

3.  Bayaran denda lebih umur.

bagi student yang datang dengan sijil SPM selain pada tahun 2010, umumnya semua sudah maklum tentang bayaran ini. Buat masa ini, sistem fail universiti untuk pelajar tahun satu masih belum lengkap. Jadi, bayaran denda masih belum dapat diserahkan. InsyaAllah duit2 yang berada dalam simpanan kami akan diserahkan semula dalam masa terdekat ini.

4. Urusan visa pada tahun hadapan.

InsyaAllah akan diambil alih unit kebajikan yang akan dilantik pada tahun hadapan. Namun, bagi melancarkan urusan visa seterusnya, PCI telah menetapkan untuk membuat kutipan awal dokumen2 yang diperlukan untuk memperbaharui visa. Ini untuk memastikan kerja pengisian borang oleh pihak universiti dan pengambilan nombor giliran dari gawazat dapat dilakukan lebih awal.

apa yang diperlukan. (buat masa ini)
1. Salinan visa baru (bagi yang dah terima) - 2 keping
2. Gambar ukuran passport - 2 keping

3. Salinan muka depan passport - 2 keping

*sila tulis nama penuh dan no id pelajar bagi setiap helaian.
*bagi sesiapa yang belum dapat passport, hold on dulu..hantar salinan2 sekaligus bila dah dapat.


sila serahkan kepada ketua seksyen masing2 sebelum 30 jun 2012.


5. Prosedur membuat aduan hal2 berkaitan kebajikan pelajar.

wakil unit informasi dan aduan PCI :

1. ADIB AFIFI BIN ABDUL RAHIM  (01114468776)
2. NUR SYAFIQAH BINTI MOHD RADZUAN  (01110274324)

aduan boleh dilakukan secara bertulis melalui borang aduan yang disediakan (boleh minta kpd kedua-dua wakil ini) atau secara online melalui link yang akan diberitahu kelak.

sebarang pertanyaan, boleh terus rujuk
Fawwaz (01111599332)
Hidayah ( 01110074427)

jzkk .

0 Ideas:

Stanza Mahabbah. Powered by Blogger.